21 maart 2013

Februari 2012 - Schaatsen


dit zijn schaatsen...
"Eerst de koude, de koudególf zelfs. Vorige week zondag 5 februari was er voor het eerst sinds 15 jaar weer sprake van een koudegolf in Nederland: in een week was het in De Bilt niet meer boven nul graden Celsius geweest. Nu schrikt een deel van Nederland er niet voor terug het E-woord in de mond te nemen bij een dag of twee vorst, nu was er een koudegolf. Voor het eerst sinds 15 jaar. En jawel, daar kwamen de Rayonhoofden bijeen. Natuurlijk, de boodschap was voorzichtig en terughoudend: het ijs is nog te dun." bron 


en ze vind het nog leuk ook 
Goed, de Elfstedentocht ging dus niet door, maar we hebben wel lekker geschaatst en ik heb voor de kleine meid ook een paar schaatsje gemaakt.

Ik had nog wat glimmende stof, nog wat fleece en dus kon ik lekker aan de gang.

Zonder patroon en enkel gebaseerd op een vaag hersenspinsel hoe een slofje er ongeveer uit zou moeten zien.

Wellicht had het mooier gekund, maar ik heb mijn lol gehad, en kindlief overduidelijk ook.

De ijzertjes zijn gevuld met restjes fleece.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten