11 november 2014

Juli 2014 - ff tussendoor

Het is grappig hoe huisgenoten soms niet weten wat je uitspookt. Zo ben ik eigenlijk al sinds ik me kan herinneren dingen aan het maken. Sinds een paar jaar iets meer serieus voor mij en anderen, en sinds ik dit blog heb post ik daar ook over. Niet altijd (meestal niet) direct als het af is, maar alle afgeronde projecten komen er nu op.

Ik had gedacht dat het wel op zou vallen als ik zelf dingen maak en die dan gebruik. Bijvoorbeeld de slabbers en de dekbedovertrekken. Vooral aan de slabbers, de eerste keer dat ik met bias werkte, is wel te zien dat die zelfgemaakt zijn, dacht ik. Nee, hij dacht dat ik die gekocht had. Hij vond ze wel leuk hoor, dat dan weer wel. Dekbedovertrekken waren ook gekocht. Tuurlijk.

Dus toen heb ik hem maar eens mijn blog onder de neus geduwd. Dan kon hij meteen zien dat al die dingen er echt niet zomaar zijn gekomen... 

Niet lang daarna kreeg ik van een collega van hem de vraag of ik voor haar een strandcape kon maken. Ze had mijn blog gelezen (manlief had dat zeer enthousiast aan de man gebracht) en vond alles wat ik deed zeer knap. ha, eindelijk erkenning, haha.

Maar goed, een strandcape moest het worden. Een grote. en dat is dus het volgende project geworden.

En ook al probeer ik de foto's er zo duidelijk mogelijk uit te laten zien, zal ik mijn best doen om volgende keer dat ik zelf iets zonder goed patroon in elkaar zet de maten er bij op te nemen & in de foto's te verwerken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten